Zou er iemand raad kunnen geven over deze zadels, ik vond ze op ebay, maar weet niet of dit wel betrouwbare zadels zijn en of je er stevig in zit.
http://i5.ebayimg.com/02/i/000/7c/c2/d6df_1.JPG
Dit is de advertentie:
Klik hier voor de link
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bichette schreef:Ja, inderdaad, dat is het probleem dat je ze niet kan proberen op je paard. Ik weet zelfs niet of ze goed zitten. Hou ook van de oorspronkelijke stijl.
Maar een zadel is als een schoen, daarom is het ook zo delicaat.
Thx voor de link, zeer interessant
Skitter schreef:Zadelmarkt zadels zijn absoluut bagger.
Je zou een keertje mazzel kunnen hebben een een zadel daar vinden dis redelijk op je paard ligt (die iig geen pijn oid doet) maar vooral de goedkope zadels zijn het geld echt niet waard...
Vaak zit er karton in de kussens...nou, liever niet.
Jonge_Monte schreef:Skitter schreef:Zadelmarkt zadels zijn absoluut bagger.
Je zou een keertje mazzel kunnen hebben een een zadel daar vinden dis redelijk op je paard ligt (die iig geen pijn oid doet) maar vooral de goedkope zadels zijn het geld echt niet waard...
Vaak zit er karton in de kussens...nou, liever niet.
hmmm het gaat niet over een zadel kopen daar hoor.
Als je beter leest dan zie je dat het gaat over het opnemen van de maat
En wat jij zegt is niet helemaal waar.
Ik heb een zadel daar gekocht, en ben er heel erg over tevreden geweest.
Toen ik mijn Pony verkocht heb ik het zadel ook verkocht, en die mensen zijn er ook reuze blij mee.
Dus wat is goed en wat is slecht.
trutje schreef:@Skitter: Ben je ook daadwerkelijk zelf in een winkel geweest of ga je af op de publieke opinie?
Skitter schreef:Hebben ze winkels?
Ik ken genoeg mensen die zadelmarkt zadels gekocht hebben, en ze hebben stuk voor stuk een beroerde pasvorm. Leer is van zo slecht kwaliteit dat het nooit soepel wordt, het gaat eerder gewoon stuk.
Dealer schreef:Laten we hier nu geen ZM topic van maken.
Die hebben we al genoeg gehad.