Kentauer (Penelopa)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

Kentauer (Penelopa)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 23:05

Heey,
Ik heb de FAQ al helemaal doorgelezen en zag veel mensen die een paar jaar terug een Kentauer zadel hebben gekocht,Ik ben benieuwd wat nu een paar jaar later jullie gedachten zijn over dit zadel. Is de kwaliteit nog steeds zo goed?

En over de Kentauer Penelopa, is het een fijn zadel? Er staat dat ie een diepe zit heeft. Hoe diep is die zit? evt te vergelijken met een ander zadel?

Groetjes Barbara

Charley89

Re: Kentauer (Penelopa)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 12:16

Hoi,

Ik heb een Kentaur Penelopa heb hem ongeveer 2 jaartjes nu. Het leer blijft mooi, hij heeft een lekkere diepe zit en een goede dikke wrong. Jammer genoeg is mijn paard gegroeid en past hij niet meer op mijn paard en verkoop ik hem dus. Vind dat de zit te vergelijken is met die van een Hulsebos. Ik heb er veel plezier van gehad in ieder geval!

Gr Charlotte

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:19

Ik heb mijn penelopa nog niet zo lang(nu een half jaartje) maar ik wil toch even zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Hij heeft een lekkere zachte zit en vind de prijs/kwaliteits verhouding er goed !

Barbara88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-06 15:35

ok mooi dat klinkt wel positief!
Ik wil er mischien ook eens naar gaan kijken. Wil graag een zadel dat aangemeten wordt maar niet een te dure. Meer dan 850 euro kan ik niet ophoesten dus vandaar. Ben ik een beetje aan het rond kijken Lachen

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:20

ik ben ook van plan geweest de penelopa te kopen maar ben toch voor de medea II gegaanm deze vond ik beter zitten. maar dat is gewoon eigen smaak denk ik. over kwaliteit hoef je niet in te zitten, ik zou hem gewoon proberen. ze hebben beide diepe zit en mooi wat kniewrong

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 16:53

Ik ben er ook zeer tevreden over. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Sarahmeave

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 13:21

Ik heb zelf een Artemis of een medea (weet het niet zo uit mijn hoofd) en die heb ik nu al twee jaar en ik vind het echt een super zadel. Ik hoorde dat de nieuwe modellen een stuk minder zijn kwa form, want de achterkant is hoger. Dus ik zou als ik jou was kijken of je nog ergens het oude model kunt vinden.

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-06 18:04

ikke !! Nooit meer anders Haha!

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 10:14

Ik volg dit topic even(wil zelf ook ander dressuurzadel)zat te denken aan Artemis of Penelopa.. Bloos
Men zegt dat Artemis een net iets diepere zit heeft,,dus daar twijfel ik nog over,,heb nu kieffer wien de luxe proff,(normale zit)je hebt ze ook in diepe zit,en qua zit is dat voor mij eigenlijk al prima!!!

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:25

ik heb nu een kentaur medea type 2 en vind het erg lekker zitten alleen is mijn paard eruit gegroeid. dus mochten mensen intresse hebben hij is te koop!