Help, spoed!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nina2

Help, spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 13:57

Hallo paardenliefhebbers,
Deze week vertrek ik naar Egypte en neem dan voor de plaatselijke Brooke Hospital for Animals-vestiging wat Equimectin 800 en verband enz. mee. Ik stop het gewoon in de koffer maar zekerheidshalve wil ik een verklaring bij me hebben waarin staat vermeld waar het voor is enz. Ik heb zelf al iets in het Engels geflanst maar vraag me af of iemand misschien een goede verklaring paraat heeft. Ik wil liever niet voor verrassingen komen te staan! Ook wel zinvol om het door de dierenarts van wie ik de spullen betrek, te laten ondertekenen misschien?

Roadracer

Re: Help, spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:06

We hebben het voor het ziekenhuis ook wel eens gedaan...handigst is om inderdaad een erkende dierenarts te laten schrijven en tekenen, en het liefst zoveel mogelijk officiele stempels erop Haha! Verder niet over beginnen, tenzij zij dat doen, en dan de papieren tevoorschijn trekken.
Weet helaas niet hoe het met de nieuwe, strengere eisen qua bagage zit.

Nina2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 14:16

goeie tip, die stempels! We mogen 30 kg pp meenemen dus er staan 2 extra koffers klaar, ook voor het plaatseljke weeshuis.

Harvumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 14:17

Als je het in het nederlands zet, kan ik misschien(!) zorgen dat iemand het in het arabisch wil vertalen?

edit: sorry ik begreep het niet helemaal Clown