Dankewel!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
barreltjuh schreef:Ik heb nu een 2de handszadel om te proberen. En die kraakt ook heel erg. Als ik aan het rijden ben en ik leg m'n hand op het zadel ''voel'' ik het zelfs kraken. Als ik hem definitief koop ga ik hem helemaal schoonmaken ( is ie ook wel aan toe maar hij is nog niet definitief van mij dus ik w8 daar nog even mee)
Maar als hij na het schoonmaken nog kraakt kan ik dus beter ermee naar de zadelmaker gaan?
ThaGirl schreef:hoe kan je zien/merken dat een zadelboom gebroken is??
barreltjuh schreef:Ik heb nu een 2de handszadel om te proberen. En die kraakt ook heel erg. Als ik aan het rijden ben en ik leg m'n hand op het zadel ''voel'' ik het zelfs kraken. Als ik hem definitief koop ga ik hem helemaal schoonmaken ( is ie ook wel aan toe maar hij is nog niet definitief van mij dus ik w8 daar nog even mee)
Maar als hij na het schoonmaken nog kraakt kan ik dus beter ermee naar de zadelmaker gaan?
Citaat:Mijn zadel is gewoon nieuw, ik ga wel even zadelzepen en vaker invetten. Thanks!
linda_arnold schreef:
Zou het gewoon één keer goed invetten en daarna netjes bij houden met een zadelzeep. Met TEVEEL invetten verpest je het leer!Is een kleine tip.................