[WN] Ervaring met zadelpasservice van d-star westernshop?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Henla

Ervaring met zadelpasservice van d-star westernshop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 20:34

Ik las op de site van d-star westernshop dat zij aan huis komen passen met een kale boom. Klinkt erg goed.
Is er iemand die ervaring met hun heeft? Die zo een zadel heeft laten passen door hun? Paste het zadel ook echt goed? Hoe is hun service?

Anoniem

Re: Ervaring met zadelpasservice van d-star westernshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 11:16

Ik heb niet echt ervaring met de passervice maar ik weet wel dat de eigenaren van D-star zeer oprecht en heel klantvriendelijk met hun klanten omgaan.

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:57

ik ken de mensen van d-star al jaren,vanaf het eerste begin in kalverhoek en heb niets anders als goede ervaringen met hun.ze hebben service en klantvriendelijk-
heid hoog in hun vaandel.mijn ervaring is dat ze ook weten waar ze over praten na zoveel jaren in de bussines.gewoon doen dus. Cool

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:22

Hmmmm... de antwoorden die ik van meneer D-star kreeg op verschillende vragen die ik hem stelde (toen ik op zoek was naar een zadel voor mijn bijrijdpaard), getuigden nou niet bepaald van veel zadelkennis.
Sterker nog, het overtuigde mij ervan dat D-star niet bij ons op stal langs hoefde te komen...

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 23:07

ik heb met een mevrouw d-star gemaild. Ken meneer d-star niet....

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 10:38

Wij hebben D-star gebeld toen we een zadel voor het paard van mijn vader nodig hadden. Ik vond ze erg vriendelijk en het zadel past goed. Goede ervaring dus!
Ze zitten overigens ook op bokt geloof ik.

@WB: Ik ben nu eigenlijk wel nieuwsgierig wat er dan gezegd is? Bloos

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 19:56

Wranglerbutt schreef:
Hmmmm... de antwoorden die ik van meneer D-star kreeg op verschillende vragen die ik hem stelde (toen ik op zoek was naar een zadel voor mijn bijrijdpaard), getuigden nou niet bepaald van veel zadelkennis.
Sterker nog, het overtuigde mij ervan dat D-star niet bij ons op stal langs hoefde te komen...

je moet ook idd mevrouw(moeder)d-star hebben,dochter is ook wel ok maar mist jaren.meneer d-star heeft een hele goede babbel,positief bedoeld dan Pling
voor de onwetende onder ons,ze zitten met hun toko op de veca stables,peter v. hier op bokt Cool