ervaringen Heather Moffett zadels?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

casjuh

ervaringen Heather Moffett zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 13:04

hallo! Ik zit te twijfelen over het aanschaffen van een Heather Moffett zadel en wil graag de ervaringen weten van de "Heathermoffettzadelhouders" Clown En uiteraard van mensen die het zadel heeft gehad en er problemen mee kregen! Lachen

Ik heb nu een barefoot, maar op een of andere manier werkt dat niet bij mijn paard. De laatste tijd wordt hij pisnijdig als ik aan kom zetten met het zadel en naast zijn ruggegraat had hij ook een soort van vochtbultje ofzo. fysio is er bij geweest en heeft hem behandeld. Ook raadde ze me aan om voorlopig een ander zadel te gebruiken, een boomzadel. Maar aangezien ik meer kwaad dan goed heb gezien bij boomzadels wil ik daar dus niet aan beginnen.....
Volgens mij blijft de ruggegraat bij de heathermoffett ook veel vrijer dan bij een barefoot. Klopt dat?!
Mijn paard is net een paar maanden onder het zadel (hij is 4,5 jaar) en ik wil graag dat hij positieve ervaringen krijgt met zadels! Wat nu dus de laatste tijd niet zo is.... Ben dus maar weer bezig vanaf de grond Lachen

Wie kan mij helpen? De laatste tijd zijn er zóveel soorten zadels *zucht*. Tot nu toe is in mijn ogen de heather moffett prima, maar ik wil graag ervaringen weten. Alvast bedankt Lachen
groetjes Casandra en Veyton

sevke

Re: ervaringen Heather Moffett zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:05

ga eens piepen op het "naturals" forum. Daar vind je vast heel wat meer info. Knipoog
groetjes,
sev

edit:tekst aangevuld.