huh... bandage bestaat uit twee laagjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rozebottel

huh... bandage bestaat uit twee laagjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 01:01

Weten jullie hoe dit zit? Ik heb vandaag nieuwe bandages gekocht en nu blijkt een bandage te bestaan uit twee dunne laagjes fleece ... Hoort dat? Dan kun je toch nooit de bandages wassen? Je krijgt nooit meer de twee laagjes precies op elkaar...
Of is dit een bekende productiefout oid? (Ze hebben geen merkje en ik heb ze bij de ruitershop in harmelen gekocht.)

Mocca

Re: huh... bandage bestaat uit twee laagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 11:08

Klinkt vaag, heb er nog nooit van gehoord. Even naar de ruitersportzaak bellen?

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:06

is het wel goed gestikt?

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:14

Dat klinkt als HH bandage! Die hebben wij in de winke al een hoop teruggehad, omdat een partij/soort/type uit 2 losse lagen bestaat! Dit waren heel licht zandkleurige bandages & donkerblauwe... Ze zaten in een zak, en daar staat wel Harrys Horse op als het goed is. Verder zijn het overigens goede bandages hoor, ik weet niet wat er precies "mis" mee was!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:25

Destinietje schreef:
Dat klinkt als HH bandage! Die hebben wij in de winke al een hoop teruggehad, omdat een partij/soort/type uit 2 losse lagen bestaat! Dit waren heel licht zandkleurige bandages & donkerblauwe... Ze zaten in een zak, en daar staat wel Harrys Horse op als het goed is. Verder zijn het overigens goede bandages hoor, ik weet niet wat er precies "mis" mee was!

Ja dat klopt. Ik heb ook eens donkerblauwe HH bandages gekocht. Na hele lange tijd pas voor het eerst gebruikt en gewassen en toen werden mij de twee lagen ook zichtbaar. Bovendien zijn ze veel smaller geworden, gekrompen lijkt wel. Dit kan overigens ook aan mijn moeders waskunsten liggen. Lachen

(Winkel is er ondertussen ook meegestopt dus kan er niet mee terug)

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:47

Dan zou ik als ik jou was even contact op nemen met Harry's horse! Zij zullen het probleem kennen denk ik. Het lijkt mij dat dit 1 "foute" partij geweest is, de rest van de HH bandage's vind ik persoonlijk tenminste erg fijn (en betaalbaar!).