3 in 1 achterbeen bescherming -- Zitten ze zo goed?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

3 in 1 achterbeen bescherming -- Zitten ze zo goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 22:18

Mijn nieuwe beenbescherming is vandaag binnen gekomen wat natuurlijk gelijk gepast moest worden. Ik had ze eerst wat strakker, maar omdat WIetje behoorlijk raar ging lopen dacht ik dat ze te strak zouden zitten en heb ik ze wat los gedaan, maar blijkbaar had ik ze te los omdat ze iets zijn afgezakt. Of gebeurd dat wel vaker? Dit was maar na eventjes losgooien en het is eigenlijk ook de bedoeling dat ze in les omgaan.

Is overigens een L, misschien had ik zelfs een XL voor haar kunnen bestellen, maar denk niet dat dit veel kwaad kan toch Lachen Hoofdzakelijk heeft ze op haar kochel of net iets daar boven soms wondjes van het achterlijk doen en niet bovenaan het pijpbeen.

Maar goed, ik heb nog nooit met dit soort dingen gewerkt, en ook geen idee of ze eigenlijk wel goed bevestigd zitten Bloos Dus dat is dan ook mijn vraag: Zitten ze hier goed? Moeten ze hoger, lager, meer het klittenband naar achteren, meer naar voren... Ik hoor het graag :biggrin:

Afbeelding
Afbeelding

Oh, let niet op de vele stront, ze stond precies op haar 'poepplekje' in de bak Bloos!ps:

RZDLover

Re: 3 in 1 achterbeen bescherming -- Zitten ze zo goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 22:21

ik heb ze zelf ook, voor zover ik kan zien heb je ze aardig om zitten. Je zou ze misschien ietsje hoger kunnen doen, voor als ze af zakken en bij het bovenste klittenband moet je erop letten dat het niet gevouwen gaat zitten Knipoog

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 01:03

idd,, ietsjes hoger Knipoog
Niet té strak, ander gaat het knellen maar denk dat dat een momentopname is Knipoog

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:56

Volgens mij zitten ze ook ietsje te laag voor zover ik kan zien, verder prima...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-06 19:47

Thanx voor de reacties, dan weet ik dat Haha!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 19:51

Tancreda4 schreef:
Thanx voor de reacties, dan weet ik dat Haha!

ik heb ze van kiefer en een M
vandaag gekocht alleen waar je bij jou op die laaste foto een beetje wit ziet ...
is dat bij mij zo'n twee cm ...
dus ik nam daar van uit dat deze voor mij te klein waren en nu een L gevraagt ..
ben nieuwschierig of ik gelijk heb want ik weet ook niets van die dingen haha Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 12:30

Ik had voor mijn merrie van 1.62 van 3 in 1 beschermers altijd M voor en L achter en dat pastte goed.
Maar het ligt er ook een beetje aan welk merk je hebt en hoe de maten dan vallen...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 12:33

Wietje is 160 denk, en dit is een L voor achter.
Als er idd veel wit daar tussen te zien is zou ik ook voor een groter maatje gaan Lachen

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:30

Nouvel schreef:
Ik had voor mijn merrie van 1.62 van 3 in 1 beschermers altijd M voor en L achter en dat pastte goed.
Maar het ligt er ook een beetje aan welk merk je hebt en hoe de maten dan vallen...

ik heb gister me achter ook om geruild voor een L en dat past beter dus idd nu precies het zelfde als die van jou en mijn ruin is 1.63 Haha!