Euroriding Achat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

Euroriding Achat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-06 12:53

#Ymke#

Re: Euroriding Achat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 13:21

Wat mij is verteld is dat het een importzadeltje is van euroriding. Goed genoeg om onder hun naam verkocht te worden, maar niet te vergelijken met b.v. de diamant. Ikzelf vond het zadel er leuk uitzien en zeker voor de mensen met minder geld een goed zadel. Door het biesje ziet het er sjiek uit en het model is ook mooi. De zit is natuurlijk persoonlijk.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-06 20:25

#Ymke# schreef:
Wat mij is verteld is dat het een importzadeltje is van euroriding. Goed genoeg om onder hun naam verkocht te worden, maar niet te vergelijken met b.v. de diamant. Ikzelf vond het zadel er leuk uitzien en zeker voor de mensen met minder geld een goed zadel. Door het biesje ziet het er sjiek uit en het model is ook mooi. De zit is natuurlijk persoonlijk.

Ok, dat was iets dat ik nog niet wist, hij scheen volgens van rijs qua kwaliteit te vergelijken te zijn met de Jade.
Alleen van Rijs heeft op het moment alleen nog de spring uitvoering op voorraad en heeft nog niet besloten om de dressuur ook in de collectie op te nemen.
En verder heb ik hem alleen nog gezien bij het drunens ruiterhuis onder de naam van jade 2005

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:26

hij ligt in belgie, bij emmers. www.emmers.be , misschien daar eens informeren?

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:28

Ik vind de bovenste foto wel wat weg hebben van een rossner montreal, als het het niet verkeerd heb, korte keilkussens en dezelfde kniewrongen.

Voor de rest geen ervaring mee ofzo hoor.

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-06 20:31

dat is wel een goede dankje Ymke!

@mariska1989 ik zou het begot niet weten, in zoetermeer hebben ze al vanaf het begin af aan geen montreal liggen, ik heb hem dus nog niet in het echt gezien(deze ook niet maar ik heb zo'n stapel foto's gezien op een duits forum dat ik me er een aardig beeld van kan vormen) en van de rossner heb ik alleen de foto gezien van de divoza gids(en dus geen detail foto's)