Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LindsEnLim schreef:Weet je toevallig ook adresjes waar ze tweedehands hulsebos-zadels verkopen. Ik kan eigenlijk niks vinden...
LindsEnLim schreef:Niet zulke goede ervaring met Hulsebos?
Zag idd dat ze niet bij je huis komen om het aan te passen... Dat is wel een beetje balen!! Heb heel misschien al eentje gevonden...
Benna schreef:Ik heb ook geen slechte ervaringen met mijn Hulsebos, ik denk dat het iets persoonlijks is. Ik vind het in ieder geval heerlijke zadels en mijn paard ook.
#Ymke# schreef:Benna schreef:Ik heb ook geen slechte ervaringen met mijn Hulsebos, ik denk dat het iets persoonlijks is. Ik vind het in ieder geval heerlijke zadels en mijn paard ook.
als je paard geblesseerd is door een hulsebos zadel is het niet meer persoonlijk hoor. Bekijk daarnaast maar eens de 101 topics over hulsebos, en kijk hoeveel goeie ervaringen er zijn en hoeveel slechte.
Siebjelover schreef:Heb ook een Hulsebosch zadel, zitten heerlijk! Het zadel is al 25 jaar oud misschien maar dat zou je niet zeggen. Ziet er nog heel goed uit en is mooi soepel
Ik ga ook even op die site neuzen
sjaantje schreef:Ik vind het een vreemd verhaal om te geloven dat je paard zomaar geblesseerd raakt door een ander zadel. Iig te sterk om te geloven als ik het hier zo lees..
Benna schreef:Ik heb ook geen slechte ervaringen met mijn Hulsebos, ik denk dat het iets persoonlijks is. Ik vind het in ieder geval heerlijke zadels en mijn paard ook.