Verchil dure en goedkope pessoa teugel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Argi

Verchil dure en goedkope pessoa teugel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 16:39

Ik wil voor mijn paard een pessoa teugel aan gaan schaffen. Nu heb ik even op internet rond zitten kijken en je hebt ze i varieërend in een prijsklasse van 30 tot tot wel 120 euro. Nu vroeg ik me mezelf af wat nu het verschil is tussen de goedkopere en de duurdere. Kan mezelf voorstellen dat de duurdere kwalitatief gewoon veel beter is en een langere levensduur heeft. Maar is de werking hiervan ook beter??

Kimberley84

Re: Verchil dure en goedkope pessoa teugel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 16:41

de werking is precies hetzelfde ik heb de 30 euro variant en doe er al bijna 2 jaar mee, longeer 3 paarden 3x per week dus word vaak genoeg gebruikt succes met je keuze!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 17:00

de dure hebben een echte schapenwollen vachtje achter de kont, de goedkope hebben een nepvachtje. Maar de werking is precies hetzelfde, ik zou voor de goedkopere gaan.

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 17:04

Ik heb ook eentje met een nepvachtje en dat is wel zo handig want je weet wat er met dat bontje onder die staart gebeurt................ Haha! Haha! Haha! en de nepper gooi je zo in de wasmachien!

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 19:10

Duurder is niet per definitie beter, maar goedkoop is meestal bezuinigen op kwaliteit. Dingen om op te letten is kwaliteit van de katrolletjes, de soepelheid waarmee het touw daar doorheen loopt, etc. Voor sommige paarden is nepschaap geen optie, voor anderen kan het wel.