AikePeer schreef:Wat ik graag wil weten is als ze langs komen kun je dan "test" rijden op een zadel van hun.
Je kunt testrijden. Bij mij ging het helaas niet, omdat mijn paard een bredere schoft had als dat hij aan de telefoon had ingeschat. We hebben wel even kort de zadels op de rug gehad om mij het verschil te laten voelen.
Citaat:
Wat zijn jullie ervaringen wat betreft service.. als het zadel bij aflevering toch niet aan je eisen voldoet hoe gaan ze hier dan mee om?
Fijne service, goede uitleg en heel zichtbaar wat ze exact doen. Ik was geheel tevreden met mijn zadel dus met het laatste geen ervaring
Citaat:
Laten jullie het zadel door hun nakijken/opvullen of door een andere zadelmaker?
nope. Wil binnenkort het zadel weer eens langsbrengen om het op te laten vullen.
Citaat:
Wat is de kwaliteit van het leer?
Soepel, zacht en om te kwijlen 
Citaat:
Wat zijn hun gemiddelde levertijden?
Bij mij duurde het 8 weken en dat was in de zomer dat ze maar de helft van de bezetting hadden. Bijna op de dag af werd ik na 8 weken gebeld dat het zadel klaar was.
Als we de centen bij elkaar hebben wordt volgend jaar voor 1 van de andere paarden ook een daaleman aangemeten.