[WN] zadel invetten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SuperrrPaint

zadel invetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 21:03

Ik heb pas een nieuw zadel gekocht, hij is nog helemaal licht van kleur en dat wil ik het liefst zo lang mogelijk zo houden. Ik was benieuwd waarmee jullie je zadel onderhouden zodat die mooi blijft. en tegen het kraken poeder ik vaak wat babyolie tussen het zadel, het werkt super, alleen is dan gelijk je zadel wit Clown ...

06csma

Re: zadel invetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 21:17

SuperrrPaint schreef:
Ik heb pas een nieuw zadel gekocht, hij is nog helemaal licht van kleur en dat wil ik het liefst zo lang mogelijk zo houden. Ik was benieuwd waarmee jullie je zadel onderhouden zodat die mooi blijft. en tegen het kraken poeder ik vaak wat babyolie tussen het zadel, het werkt super, alleen is dan gelijk je zadel wit Clown ...

poederen met olie??????????????????/

SuperrrPaint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 12:32

06csma schreef:
SuperrrPaint schreef:

poederen met olie??????????????????/

woeps foutje, ik bedoel van die poeder van zwitsal, ben niet eens blond haha

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 12:34

Ik doe het altijd met leervet....kreeg net een tip van iemand om het met stubben hamonol te doen, een tube die 10 euro kost. Blijft de kleur van behouden en het zorgt ervoor dat je zadel heel mooi blijft Lachen