Nou ja als je het voor de prijs niet hoeft te laten zou ik meteen de Passier kopen
Schumacher en Döbert zijn een goede tweede keus. Divoza heeft al een rondgenaaid Pagony hoofdstelletje voor 49,95 maar dat is niet echt een kwaliteit om over naar huis te schrijven. Dan kun je voor dat geld beter een gewone platte kopen.
Ik heb me laten vertellen dat Imperial Riding met een rondgenaaid hoofdstel gaat komen maar die heb ik nog niet in handen gehad.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-11-06 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Ok.. ik heb een hele mooie.. van Schumacher.. ik weet niet waar je woont maar ik heb die van mij bij van Schie gekocht.. dat is in Zwaanshoek.. (noord holland..)
lees net in je profiel dat je in friesland woont.. erg ver weg dus.. misschien hebben ze bij jullie ook wel winkels waar ze die hoofdstellen verkopen.. ik ben gewoon een winkel ingelopen en daar had ik keuze genoeg..
Ik heb er net een op marktplaats zien staan van Schumacher geloof ik, vraagprijs was 300 euro EDIT: Zie hem hier nu ook net op bokt viewtopic.php?f=63&t=684763
Via deze site (maar ook via je ruitersportzaak) kan je zelf je hoofdstel samenstellen. Ik heb zelf deze rondgenaaide --> http://www.doebert.com/data/img_prod/276.jpg en dan met een superbling frontriem eraan en een ietwat andere neusriem. Maargoed, zoals ik al zei je kan het allemaal zelf uitkiezen. Succes !
vind schumacher super! mooie kwaliteit, ben er dol op! op de site staan maar een paar modellen ze hebben er nog een heleboel meer, en volledig naar wens te maken.