Zoals de titel al zegt wie heeft er bruin op een fjord en/of haflinger En dan de lichte kleur bruin London geloof ik En bedoel dan voornamelijk zadel, hoofdstel, en eventueel dekens, halsters, dekjes en misschien zelfs je eigen uitrusting in het bruin En hebben jullie er foto's in links van? Ik heb zelf geen fjord/haflinger Maar als ik er 1 zou aan schaffen wil ik eerst kijken hoe dat staat
Ik weet niet of het hier goed staat Verplaats het anders maar
Haha klopt, dat ben ik Ik heb idd een ander zadel nu, past er nog beter bij, maar heb ik nog geen foto van. Ga er deze week nog wel ff eentje maken, dan plaats ik hem hier wel
heej ik heb zelf geen fjord maar mijn pony is een hele lichte kleur valk (wat er dus wel een beetje in de buurt komt ) ik heb voor haar alles in het bruin gekocht (havanna). dekje hoofdstel peesjes dekjes. staat er egt heel goed!! __________________________ -XxX- voor STEF(L)
ik heb (donker)bruin. Ik heb een donkerbruin sjabrak, een donkerbruin mexicaans hoofdstel en een bruin pad voor onder mn (blauwe) barefootzadel. Heb er geen foto's van. Ik heb ook bruine westernhoofdstellen gebruikt voor hem (die btw te koop zijn)