Een voorsingel vind ik eigenlijk niets maar misschien kunnen jullie mij overtuigen er toch mee te gaan rijden?!?

Ik hoor graag jullie ervaring over voorsingels, of misschien een andere oplossing?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karoliefje_ schreef:Ik rij met borstuig. is ongeveer het zelfde toch?
Werkt goed, wel gedoe met omdoen, zweten is ook storend. borstuig wordt daardoor erg snel vies lelijk.
Novice schreef:Mijn zadel ligt wel goed op mijn paard maar schuift tijdens het rijden naar voren.
Een voorsingel vind ik eigenlijk niets maar misschien kunnen jullie mij overtuigen er toch mee te gaan rijden?!?![]()
Ik hoor graag jullie ervaring over voorsingels, of misschien een andere oplossing?
TeeGee schreef:De twee achterste singelstoten gebruiken wil ook nog wel eens helpen. Een staartriem zal wel geen optie zijn, gezien je onderschrift...
gekke_koei schreef:vind het dan ook helemaal nix als je 1 zadel voor meerdere paarden gebruikt. ieder heeft zijn eigen rug. maar goedben danook iemand die teveel problemen met zadels heeft gehad en die gezien heeft wat het doet met jepaard
Novice schreef:gekke_koei schreef:vind het dan ook helemaal nix als je 1 zadel voor meerdere paarden gebruikt. ieder heeft zijn eigen rug. maar goedben danook iemand die teveel problemen met zadels heeft gehad en die gezien heeft wat het doet met jepaard
Maar je denkt toch niet dat ik 4 zadels ga aanschaffen!!!