Mijn huidige zadel is nu waarsch verkocht.
Dus nu wil ik binnenkort een erkende zadelmaker naar mijn paard laten komen en er een goed passend zadel voor vinden.
Maar voordat hij komt wil ik mezelf nog verder verdiepen (jaja komt ze weer...).
Voor mij is het nu 100% zeker dat ik over een half jaar/jaar toch weer aan ander zadel moet. Omdat Sanes ongeveer 100 kilo af gaat vallen in de periode na het veulen

Dus wat doe ik nu?
- Doorrijden met mijn wintec vzh, die wel goed ligt op mijn paard maar die ik totaal niet lekker vind zitten. Dus wachten tot ze genoeg is afgevallen.
- Tweedehands kwaliteits zadel die goed ligt. (>nog doorsparen)
- Nieuw B-merk zadel die goed ligt. (opzich moet ik dit kunnen betalen)
Het probleem is onderhand dat ik er echt MOE van wordt iedere keer nieuwe zadels blablabla... echt ik heb er geen zin meer in. (Al is dit dan geen kwestie van wel of geen zin hebben... rug van 't paard staat voorop).
Ik wil geen super goed aangepast nieuw zadel kopen van 1000-1500-2000 euro, simpelweg omdat het mijn eigen paard niet is.
En TOCH wil ik niet door de aanschaf van een verkeerd zadel de rug van andermans paard naar de knoppe rijden.
Het liefst wil ik NU EINDELIJK een zadel die gewoon echt oké ligt op Sanessa, en waar ik lekker op kan zitten.
Waarschijnlijk heeft ze boommaat überüberwijd nodig.. (boommaat 36 ofzo

En ik weet ook nog niet naar welke zadelmaker ik ga stappen.. denk drunens ruiterhuis, of langeraap...
Geen idee of er nog meer goed aangeschreven zadelmakers in de BUURT zijn?
Hoorde al regelmatig de naam 'van Triest' vallen, maar dat is voor mij toch echt TE ver rijden, ik heb zelf geen BE dus ben ik volledig van m'n vader afhankelijk.
Boomloos is helaas geen optie, omdat het de bedoeling is dat ze naar het Z gereden wordt. En dat is niet toegestaan in die klassen.
Wie o wie spreekt we wat moed in?!