Ik rij mijn bips altijd open, en het is ongeloofelijk pijnelijk, en rijden is mijn werk, dus ik kan er gewoon geen last van hebben! Ik heb het altijd al gehad, vanalles geprobeerd ik draag wielrenners broekjes met het rijden, maar als ik intensief les heb, en veel moet doorzitten heb ik er alsnog heel erg last van.
Ik heb al een echt schapenwollen bontje, werkt ook redelijk, maar niet de oplossing...
Het is ook prive erg lastig, aangezien mijn bips er soms uitzien alsof ik aambeien heb bv

Mijn huid is sowieso gevoelig, mijn handen zitten onder het eelt en wanneer ik een keer een strakke broek aan heb ik ook gauw schuurplekken.
Nu wil ik dit eens gaan proberen:

Indra Seatsaver (art.no.: 05905)
Uw zit wordt extra comfortabel en zacht door deze seatsaver. De absolute garantie tegen wondrijden. Zadelkussen van 1 cm dik AKTON® materiaal verwerkt in soepel en slijtvast neopreen. Voorkomt zadelpijn en wondrijden. Ideaal voor ruiters met rugproblemen. Past perfect op het zadel.
€ 139.00
Maar aangezien €140 een hele klap geld voor mij is, wil ik graag weten wie er nog meer ervaringen meer heeft, of er eventueel 1 te leen heeft om te kijken of het de oplossing zou zijn voor mijn probleem.