z.s.m. contact gezocht met harnessmaker Patrick Bolsterlee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

crackerjack

z.s.m. contact gezocht met harnessmaker Patrick Bolsterlee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-06 12:57

Harnessmaker Patrick Bolsterlee heeft in augustus mijn Grand Gilbert Passierzadel opgevuld en per vergissing meegenomen en een (groot) Hulsebos zadel achtergelaten. Ondanks dat hij beloofd heeft het zadel terug te brengen, heb ik het nog steeds niet!!! Telefoon beantwoordt hij niet, het is nu 9 november en ik maak mij grote zorgen of dit zadel er werkelijk nog is.
Het zadel is z.g.a.n. en was voor mij op maat gemaakt in de fabriek ( verkorte zweetbladen en verplaatste kniesteunen) 17 inch en nr. 256445.
Wie weet zijn adres, ik heb nl. al een paar keer aangeboden om het zadel op te halen. OOk is het Hulsebos zadel van iemand!!

Duhelo

Re: z.s.m. contact gezocht met harnessmaker Patrick Bolsterl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 13:00

pb andrs nog even?
hij is gisteren rond 22 u nog online geweest...

Micha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 13:57

bel even opnieuw patrick want hij is nu momenteel gewoon bereikbaar evenals zijn afsprakennummer. dus bel nu 06 4641 0847 of 06 478 72 777. ik weet dat hij dinsdagochtend half 10 bij je kan zijn dus bel nu!! want omgekeerd kan hij jou ook niet bereiken.

ik heb nu tel . contact met hem !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:39

Dit kan je gewoon met hem zelf regelen, een topic op Bokt is niet de bedoeling Lachen Er zijn meer manieren om met hem in contact te komen (mail, pb, telefoon).

Hier een slotje.