Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariannedeb schreef:Maar volgens mij zijn die negatieve reacties wel voornamelijk over de andere zadels, niet over de western..!
Fyenna schreef:Hebben jullie ervaring met westernzadels van de zadelmarkt? Ik heb er nlk een gekocht( tijd geleden alweer) en ik ben er tot nu toe heel tevreden over.
Wat zijn jullie ervaringen ermee? Goed? Slecht?
Mathilde schreef:Er zijn inmiddels al zoveel topics over geweest, waar een ding zeer duidelijk uit naar voren komt; geeft je om je paard? Koop dan geen zadel van zadelmarkt![]()
@ mikeyfreak: buiten het kwaliteitsverschil wat je hebt onder westernzadels (waar die dingen van zadelmarkt niet onder vallen) gaat het niet alleen over de slijtage etc. Die dingen zijn gewoon levens gevaarlijk, en slecht voor je paard. En ja, ik heb er een in m'n handen gehad, en ik heb er eens een stukje meer gereden.
EEFIETJE schreef:ik heb zelf geen ervaring met zadelmarkt zadels
maar weet wel dat je heel bokt over je heen krijgt als je zegt dat ze goed zijn...
persoonlijk zou ik me er niet aan wagen om een pro-zadelmarkt topic te starten..maar ik vind het wel goed als mensen ook hun positieve ervaringen vertellen, omdat het miss een beetje overdreven is om alleen maar negatiefs te vertellen over zadelmarkt...
maarja jij veel plezier met je zadel, en voor de mensen die nu al willen gan zeuren:
leven en laten leven.. je kan er toch niets aan veranderen
mikeyfreak schreef:ik zoek ook een westernzadel waarmee ik recreatief kan rijden en niet wedstrijdgericht..
nielsd schreef:Heb je verstand van westernzadels dan? Ik zie dat je nu net een paar keer western hebt gereden, dus heb je iemand die goed kan passen?