fleece deken uitrijdeken zweetdeken ???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

FleurHunter

fleece deken uitrijdeken zweetdeken ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 16:24

Hallo,

ik heb een vraagje..
wat is het verschil tussen een fleece deken uitrijdeken zweetdeken ???
ik heb altijd maandagavond les op de club en stap er altijd heen met allemaal lichtjes enzo.. maar hij zweet altijd zo en nou wou ik een fleece deken uitrijdeken zweetdeken ??? kopen?! maar neemt een uitrijdeken ook vocht op?? en zo niet waarvoor is die dan? want ik wou dan zo reflecterende uitrijdeken kopen!

FleurHunter

Re: fleece deken uitrijdeken zweetdeken ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 16:36

niemand ? weet het verschil Tong uitsteken.>?

FleurHunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 17:03

weet niemand het verschil?? lijkt me best stekr:S kan ook niemand mij dat uileggne?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 17:26

heb geduld, reactie skomen vanzelf

Een zweet deken kan van badstof, fleece of wol (meestal dan), badstof meer voor de zomer, fleece en wol voor de winter.

Een uitrij deken gebruik je meestal na het rijden als je er nog op zit. Een uitrijdekenheeft dan ook een zadel uitsparing.

Wat ik jou dan ook aanraad om aan te schaffen (omdat je zegt dat je dus in het donker rijdt, met allemaal lichtjes) een reflectie uitijdeken
(zoals deze Afbeelding)

Hierdoor ben je nog beter zichtbaar en koelt je paard niet zo snel af als je op de terug weg bent.

Groetjes

FleurHunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 20:29

ma_rie_tje schreef:
heb geduld, reactie skomen vanzelf

Een zweet deken kan van badstof, fleece of wol (meestal dan), badstof meer voor de zomer, fleece en wol voor de winter.

Een uitrij deken gebruik je meestal na het rijden als je er nog op zit. Een uitrijdekenheeft dan ook een zadel uitsparing.

Wat ik jou dan ook aanraad om aan te schaffen (omdat je zegt dat je dus in het donker rijdt, met allemaal lichtjes) een reflectie uitijdeken
(zoals deze Afbeelding)

Hierdoor ben je nog beter zichtbaar en koelt je paard niet zo snel af als je op de terug weg bent.

Groetjes

oke maar neemt die uitrijdeken ook zweet op? en is het een fleece deken zeg maar?

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 20:44

Ik heb uitrijdekens die water afstotend zijn en de onderkant is van fleece wat vocht opneemt. Bij het inrijden gebruiken we hem tot de spieren opgewarmd zijn en na het rijden inderdaad om hard afkoelen te voorkomen. Na het rijden gaat de zweetdeken op Bloos

FleurHunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 18:01

RUBYWHITE schreef:
Ik heb uitrijdekens die water afstotend zijn en de onderkant is van fleece wat vocht opneemt. Bij het inrijden gebruiken we hem tot de spieren opgewarmd zijn en na het rijden inderdaad om hard afkoelen te voorkomen. Na het rijden gaat de zweetdeken op Bloos

oke dankjewel!
ik had al gedacht ik koop ze allebij want ze zijn allebij wel belangrijk!