Wat kosten usg hoofdstellen normaal gesproken ong.? Hoe is de kwaliteit? Zijn er sites waar je meer info over usg kunt vinden? Ik heb een leuke bij iemand gezien (die met koperkleurige hartjes in de frontriem, ook een beetje blingbling), maar geen idee wat dit hoofdstel zou kosten in de winkel en waar je het koopt.
Dit is de site van usg, maar prijzen staan er niet bij. Ook niet waar je ze wel kunt kopen.
Ik heb die met de hartjes in de frontriem en op de gespen. Hij valt mij dik tegen. De verhouding tussen het leer en de gesp is niet juist, als je het riempje er wil doorsteken lukt dit niet. Het past er gewoon niet in. Er zijn nog wel een paar dingen aan, zoals het sperriempje, je haalt het riempje door de gesp en door de te weinig plaats en het hartje op de gesp schuurt het over het leer en dan wordt het érg lelijk.. Volgende keer geen USG meer voor mij.
Ik heb ook een USG pas paar keer mee gereden. Vind het een super mooi hoofdstel. Wel is er al gelijk een passantje kapot wat ik wel erg slecht vind Die van mij was 70 euro en bij een online shop gekocht. Zal even foto en link zoeken
Oei, duur dus. Op de foto's zijn het wel mooie hoofdstellen. Ook die van jou Liedje. Het leer is verder wel mooi soepel? En je moet er dus op letten dat je alle gespen controleert en dat de passantjes goed zijn?
Ik denk dat het ook per model verschilt. Aan het ééne hoofdstel kunnen de gespen wel goed zijn en dan zal het leer ook mooi blijven. Maar als je een riempje door een gesp haalt waar er te weinig plaats is en het hartje over het leer schuurt,tja dan wordt het lelijk...
I*k weet het niet, ik heb denk ik pas ene keer of 5 met het hoofdstel gereden. En dan nog maar een kwartiertje. Ik vind de kwaliteit goed voelen, maar ik ben wel goedkope merkloze hoofstelletjes gewend en geen passier ofzo.
Dat heb ik ook wel eens gehoord Lissy, maar ik kan er niets van vinden. Kieffer heeft een adres in Munchen, USG in Birstein. Verder staat er bij usg ook nog 'Mitglied im Bundesverband der Deutschen Sportartikel-Industrie e.V.' Klinkt wel heel anders. CTD en stubben zijn toch samen op 1 site te vinden: Sättel und Zaumzeug unter dem Namen CTD ergänzen in sinnvoller Weise die eigene Sortimentslinie. Qualität, Funktionalität und ein herausragendes Preis- Leistungsverhältnis werden auch Sie überzeugen.
United Sportsproducts Germany wij hebben er 1 hoofdstel van, al een jaar of 4, bevalt harstikke goed, geen problemen mee, blijft mooi, was nieuw 65 euro.
bij www.sdg-ruitersport.nl hebben ze ook veel usg hoofdstellen ze zien er wel mooi uit de buurvrouw heeft nu denk ik 2 jaar een usg hoofdstel voor dr fries. en hij ziet er nog goed uit
Ik heb ook een USG hoofdstel. Nu ongeveer 2 jaar en bevalt nogsteeds goed, ben wel op zoek naar een nieuwe aangezien het leer toch wel verminderd is de laatste paar weken. Het leer blijft (mits goed onderhouden) wel érg soepel! Ik heb er tussen de 70 en 80 Euro voor betaald destijds.
wij hebben er ook een, prima hoofdstelletje opzich! Voor mij zusje gekocht vorig jaar of 2 jaar geleden zo iets, bijna 80 euro voor betaald en ziet er nog netjes uit. Heb ook een kieffer en moet eerlijk toegeven dat die kieffer toch heel veel mooier blijft (oké deze word laatste maanden niet meer intensief gebruikt en word niet gebruikt met springen, buitenritten of als er modder is..)