Rambo deken, dekensingels gaan los / kapot.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_92

Rambo deken, dekensingels gaan los / kapot.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 18:05

We hebben sinds een krappe maand een deken van Rambo(de dure versie MET 3 DEKENSINGELS)
Ongeveer een week geleden was er een singel kapot, 2 dagen later was de andere kapot. De dag daarna kregen we een dekensingel echt niet meer los, drie kwartier geprobeerd, maar het lukte echt niet dus moest de deken met geweld worden losgemaakt. Nu hadden we voor een dag een oplossing gemaakt dat de deken wel bleef liggen(een oplossing dat de dekensingels vast zaten). Vandaag gingen mijn ouders sowieso terug naar de winkel om de deken te laten maken, maar vandaag stond ze dus in de wei. De singels waren weer losgeschoten, de deken was over haar hoofd heen geslagen en ze heeft er opgestaan en is over de kop geslagen. De buurvrouw zag dat allemaal gebeuren. Mijn moeder heeft toen de deken eraf gehaald, gelukkig breef ze braaf staan en ging niet aan de kletter. Ze waren dus terug gegaan met de deken en we horen morgen pas wat er nu verder gaat gebeuren, de deken heeft wel zoveel jaar garantie.

Wat vinden jullie? Het kan altijd gebeuren dat het paard zo doorflipt dat de deken kapot gaat; dat valt dan niet onder de garantie. Maar het is gewoon van de gekke dat die dekensingels een voor een kapot gingen in een week tijd.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-11-06 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

joyce B

Re: Rambo deken?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 12:54

Misschien heb je een maandagmorgen model?
En heb je de goede maat gekocht?
Ik heb 3 rambo dekens, 2 moderne met 3 singels, en 1 goedkopere oudere versie met 2 singels, maar ben er erg tevreden over...

CK88

Re: Rambo deken, dekensingels gaan los / kapot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:35

naar de winkel gaan waar je hem gekocht heb met de deken, je krijgt echt wel een nieuwe voor dat geld Lachen

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 13:51

Ik zou met de deken terug gaan naar de winkel. Dit zou niet mogen gebeuren met zo'n dure deken, misschien is het een fabricage fout? Ik heb zelf ook een Rambo met 3 singels maar ik ken dit probleem niet. Ik gebruik het dek inmiddels al weer 3 jaar.

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 19:54

Het mooie is nou; De service is zwaar kl*te
Het komt er allemaal uiteindelijk op neer dat er alleen garantie is op de waterdichtheid(dat vertellen ze er allemaal niet bij,maar daar komt het allemaal wel op neer Knipoog) We konden de deken laten opsturen, maar dan was hij ik weet niet hoelang weg en we kregen wss toch geen nieuwe en er kon wss toch niks worden gedaan.
Nou laat de eigenaar van de winkel(noem geen namen) de deken op haar kostte maken.
De deken is absoluut niet te groot!
Het is zeker geen maandagmorgen model! Het is de duurste die ze bij Rambo hebben.
Ik vind het ronduid schandalig! 400 euro naar de kl*te!!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:32

hey hilde.

misschien dat bart hem voor je wil maken als dat kan!

wij verkopen geen rambo dus weet niet hoe het zit met de garantie.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:34

Met een maandagmorgenmodel bedoel ik 1tje die gemaakt is op maandagmorgen, als de mensen nog wat slaperig zijn van het weekend Tong uitsteken Is gewoon een uitdrukking voor een pechexemplaar...

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:38

Kun je op de een of andere manier niet in contact komen met Rambo zelf?? Misschien heb je dan meer kans..

Ik wist wel van de 3 jaar garantie op waterdichtheid, daar adverteren ze ook mee. Maar die deken mag gewoon niet kapot gaan binnen een maand.

Succes ermee, ik hoop voor je datje nog wat geregeld kunt krijgen!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:43

De fabrikant hoeft ook niet zoveel te doen, dit is de verantwoording van de verkoper. Dus logisch dat ze het op haar kosten laat maken. Als je graag een nieuwe wil mag je dat ook best van haar eisen.
Mensen gaan altijd gelijk naar de fabrikant wijzen, maar de winkel is voor de consument degene waar je je op moet richten, de fabrikant is de zorg van de winkelier.

Het is haar zaak wat de fabrikant er dan mee doet, zij zal hopen dat die wat vergoeden. Doen ze dat niet dan heeft zij pech, maar jij niet.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:54

9 van de 10 keer, zijn juist de winkeliers te lax om iets te ondernemen naar de fabrikant toe.
meestal wordt een product kostenloos gemaakt bij de fabriek.

het is inderdaad de taak van de winkelier om actie te ondernemen naar de fabrikant/vertegenwoordiger.

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 21:07

dankjewel voor jullie berichtjes,
Venetia,kan je dat opeisen ja?

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 21:07

joyce B schreef:
Met een maandagmorgenmodel bedoel ik 1tje die gemaakt is op maandagmorgen, als de mensen nog wat slaperig zijn van het weekend Tong uitsteken Is gewoon een uitdrukking voor een pechexemplaar...

Sorry Schijnheilig

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 09:31

Ik vind het overgens wel netjes dat ze de deken op haar eigen kosten maken wil Lachen

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 21:00

Watch_Me schreef:
dankjewel voor jullie berichtjes,
Venetia,kan je dat opeisen ja?

Ja. Jij hebt een product gekocht dat niet aan de eisen voldeed die jij ervan mocht verwachten (heel blijven bij een normaal paard en normaal gebruik). Dus de verkoper heeft niet geleverd wat jullie overeengekomen zijn. Dus kun je of ontbinden (geld terug en deken terug) of het laten maken op kosten van verkoper.

Dat verkoper op haar beurt van de leverancier een slecht product heeft gekregen, kan op dezelfde manier opgelost worden.

Maar die tussenstap kan niet overgeslagen worden, de winkelier mag zijn verantwoordelijkheid voor de door hem verkochte producten niet op de leverancier afschuiven.

suzieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 12:00

ik zal een mailtje schrijven naar horseware met de nam van de winkel enz enz... ik heb al jaaren dekens van horseware en ik vond ze altijd super en vind ze ook nou nog de beste dekens in de wereld... voor 400€ zal je toch een nieuwe deken krijgen moeten... 1 maand... als de deken 10 was of zo, maar naar 1 maand zal ze toch zijn als nieuw...
veel gelukk!!!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 15:54

Ze laat de deken maken op haar kosten, kijken hoe hij eruit komt. Knipoog

Ik houd jullie op de hoogte!

Hiepschj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 14:12

)nou pilde, je weet wat ik er van vind. Ik vind de deken veel te duur om hem zomaar te laten maken. Je hebt gewoon recht op een nieuwe! Het geen dekentje van 80 euro.

Dus bellen, schrijven of met de deken voor de deur gaan zitten, maar zorg ervoor dat je een andere krijgt!

(Anders ga ik wel ff mee Cool Cool Cool