Woensdag nieuw zadel.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Oakland1990

Woensdag nieuw zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 23:05

Ik ga woensdag naar divoza, mijn nieuwe Rossner Amerika Plus halen. Kan ik nu best mijn "oude" zadel meenemen en het meest overeenkomende zadel meenemen en passen? Ik woon in Belgie dus divoza laten komen is geen optie. Wat zouden jullie doen, ik koop het in NL omdat het in BE niet te vinden is tegen de prijs van divoza.

Groetjes. Doei!

Keukenkast

Re: Woensdag nieuw zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:09

Ik weet niet of je ver van de grens af woont, maar zie nergens staan dat de Divoza niet in België komt opmeten? Je moet standaard wel €50,- voorrijdkosten betalen. Ik denk persoonlijk namelijk niet dat je idee gaat slagen. Je kunt toch pas kijken of je zadel goed ligt aan de hand van de paardenrug Lachen En om nou op en neer naar België en Nederland te rijden voor een passend zadel? Heb er mijn twijfels bij Lachen

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:17

Ik weet niet wat het verschil is in prijs. Maar een goed zadel is elke prijs waard, dat kan ik je vertellen.
Mijn advies: gewoon het zadel passen op je paard. Een zadel is toch duur genoeg om toch de goede uit te kiezen.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 18:19

Divoza gebeld en geen opmeting in BE. Volgens mijn instuctie zou een standaart maatje goed liggen. En anders rijden we terug. Het is wel 110KM maar dat hebben mijn ouders er voor over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:52

welshfreak schreef:
Divoza gebeld en geen opmeting in BE. Volgens mijn instuctie zou een standaart maatje goed liggen. En anders rijden we terug. Het is wel 110KM maar dat hebben mijn ouders er voor over.

hmmm.... durf je de gok aan dan? Hoe bepaald je instructrice dan dat het een standaardmaatje is?

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 19:53

Door er een andere rossner van een standaard maat op te leggen en te zien dat die goed ligt, zonder gel of dekje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 20:09

wat is dan een standaardmaat, eik?

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 20:19

je kan ook je paard me nemen naar divoza, dan kunnen ze daar kijken

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 20:21

Moet je aan mijn instructie vragen, ach desnoods rijden we 50x terug, mijn pony heeft ook een normale schoft en rug dus ...
Klein technisch probleem, paard gaat de trailer niet op, en om nu nog snel een trailer te zoeken