Zwart hoofdstel gaat verkleuren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsiie

Zwart hoofdstel gaat verkleuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 22:06

Hallo allemaal,

ik heb in Juli denk een nieuw hoofdstel gekocht voor mijn verzorgpony (omdat die andere door een reden die ik hier liever niet neer zet kapot is gegaan, overigens niet door mijn schuld, maar degene die dat gedaan had zorgde naar mijn zin niet snel genoeg voor een nieuw hoofdstel, heeft uiteindelijk 4 of 5 weken geduurd) en dat is een zwart hoofdstel van global.

ik heb 'm voor gebruik eerst gevet en geolied enzo, omdat het leer vrij stug is (mag ook geen soepel leer verwachten voor dat geld Knipoog ). Door het gebruik is het wel wat soepeler geworden al, heb ook verder geen klagen erover Tong uitsteken maar nu heb ik de neusriem mee naar huis omdat ik er even gaatje bij moest maken nog, en zie nu dat er van een stukje de zwarte verf eraf is. Er zit dus nu een stukje roodbruin leder.. Het is nog niet zo'n heel groot stuk, valt ook nog niet echt op, maar ben bang dat het steeds verder gaat verkleuren.. Is hier iets tegen te doen? Anders heb ik straks een half zwart half bruin hoofdstel Vork

Groetjes, Ilse

Daisies

Re: Zwart hoofdstel gaat verkleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 14:20

Hmm.. Slechte kwaliteid?

maar daar kan ik niet echt over oordelen, ben absoluut niet bekend bij het merk Global. Ik zou even terug gaan naar de ruitershop waar je dit hoofdstel gekocht hebt.

Kiki_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:39

wij hebben dat ook, bij ons leren hoofstel. Dat is ook een beetje bruin geworden, mijn vriendin heeft daar een keer met zwarte schoenenpoets overheen gepoetst. Dat werkt wel goed Lachen . maar je moet het wel af en toe bijwerken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 15:51

Of je verft hem met tiger-verf, op zich niet zo goed voor je leer, maar aangezien het toch niet zo'n hele dure is... de kleur wordt er wel veel mooier van!

_mangoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 20:56

Bagger kwaliteit

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-06 21:01

_mangoo schreef:
Bagger kwaliteit

klopt, mag ook niet geweldige kwaliteit voor dat geld dat ik ervoor betaald heb verwachten..

iig bedankt voor de tips!