hallo, zondag heb ik een dressuur wedstrijd op onze manege, nu wil ik graag een wit dekje kopen MAAR: welk dekje is het beste? ik het 45 tot 60 euro, eentje van anky? harry horse? piaffe? horse Royal? en wat is je ervaring ermee? alvast bedankt! xx-stephanie
als je het geld hebt zou ik een anky doen, makkelijk in de was, liggen vaak goed onder het zadel, makkelijk te verwisselen, past onder elk zadel (ook onder springzadels)
Anky ligt verschillend bij elk paard. Bij de één ligt hij super en blijf hij goed zitten, en bij de ander schruift hij en trekt hij strak op de schroft.
bij mij schuift de anky soms. dus ligt nl aan je paard de ene x verschuift ie de andere x blijft ie goed liggen. ik zelf wou er ook eens. maar toch maar niet gedaan. heb nu een mooie sjieke met een randje
Ik vind de anky nou niet echt geweldig liggen. Heb er 2 met kleurtjes, maar om er nou vet over te gaan juichen... nee. Maar ze zijn natuurlijk volgens iedereen wel hip Ik heb voor de wedstrijden een br diamond, supermooi sjabrak wit met een zwarte bies. Ben er erg tevreden over, hij blijft heel mooi.
Ik vind de Harry Horse pads erg fijn. Liggen goed onder verschillende zadels, worden niet hard en hebben een fijne pasvorm (trekken niet strak op rug en schoft).
Ik heb een hh pad in het wit. Hij bevalt me er goed snel wer schoon en een mooie zwarte onderkant, zie je ook niet of je je opaard wel goed gepoetst hebt.
Uit je bericht snap ik dat je nog niet fanatiek wedstrijden rijdt? Waarom dat direct zo'n duur dekje als een Anky kopen? Kwalitatief misschoen goed, maar wel erg duur. En ik hoef ze niet hoor, te trekken bij mij paard strak op de schoft. Ik zweer bij BR, dan vooral de Event. Heb er tig, en voor wedstrijden een witte. En ook na vaak wassen blijft de mijne goed. En niet ontzettend duur, je blijft iig onder de 30 euro.
Ik heb 3 anky's, vind ze superfijn. Omdat ik geen wedstrijden rijd (af en toe een onderlinge) heb ik gewoon een simpel dekje van Imperial Riding, fijn dekje.
ik vind Anky vreselijk hij ligt plat op de schoft en trekt onder het zadel............ik heb er een gebruik hem nooit kleur.....kaki achtig donker beige wie o wie
je hebt ook wel goede witte dekjes, die gewoon wel betaalbaar zijn. en als je ze voor de wedstrijden alleen houdt, dan blijft deze heel mooi , van kwaliteit, en let wel op ,goed wassen.... groetjes,amon.
Sonde van je geld als manegeruiter (of rijd je wedstrijd op de manege met je eigen paard??). Omdat je het dekje wrs weinig zult gebruiken. HKM heeft heeele fijne dekjes, ook in het wit! Succes ermee.