Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
September schreef:Ik ben er erg tevreden over. Ik heb er ook aan de voorkant van die lussen aan zitten die je met klitteband zo aan je singel, onder de zweetbladen kunt vastmaken. Bij mij schuift hij niet. Verder voelt het alsof ik hoger zit en het zadel ligt beter
kiekjee schreef:heb ik gezocht ,, maar kan alleen aangeboden en gevraagd vinden??
kYr schreef:een bonte onderlegger is eigelijk alleen nodig als je een niet goed passend zadel hebt. maar ik vind het als nog een prettig idee dat je paard minder last heeft van het zadel door de bonte onderlegger dus ik blijf hem gewoon gebruiken.
Jessbub schreef:Het lijkt me wel iets voor mijn paard, alleen het probleem is, ze zijn zo verschrikkelijk duur!!
Jessbub schreef:Omdat mijn paard niet zo'n sterke rug heeft, leek het me wel wat.
En omdat het zadel niet perfect ligt.
Heb der alleen zelf geen ervaring mee.
sronnie schreef:Daar hebben ze nl. iets heel moois op uitgevonden ; een zadelmaker
kYr schreef:ik ben voor het gebruikt van bontjes het schijnt goed te zijn voor paarden met peesklachten. dat is bewezen... dat als je peeskappen hebt met lamsvel(bont) hebt dan is dat beter voor de pezen. en dat bont onder het zadel is alleen maar ene luxe en als je het er mee eens bent over het gebruikt van bontjes moet je het vooral gebruiken want het is zoiezo niet SLECHT voor je paard...
kYr schreef:ik baseer op Medische onderzoeken.. maar ik ben opzicht wel voor de bontonderleggers voor onder het zadel;) dat bedoel ik er mee en dat van die peeskappen was als voorbeeld