Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miss_Favre schreef:Ik heb ook de 3 in 1 beschermers van Indra (voorheen Action) en zijn zeer fijne peesbeschermers. ALLEEN,je kan ze beter niet aandoen in een vieze bak of als het erg nat is,ze nemen het vocht namelijk op,met bijvoorbeeld een buitenrit langs het strand ofzo zou ik ze niet aandoen!
Verder vind ik ze erg fijn,iemand anders zei dat ze ze te warm vond,en dat het bij haar paard teveel ging broeien...maar ikzelf heb daar geen last van gehad. Ik gebruik deze gewoon voor het rijden in de bak en buitenritjes,en ik heb de Eskadron Flexisoft cross country met een soort gel erin die ik ook gebruik,die zijn ook erg fijn!
Lieke_Ulfer schreef:Ik heb de 3-in-1-beschermers van de paardendrogist, merk USG, die zijn fantastisch! Kosten € 49,50 per paar en zijn gemaakt van breathopren (ademend). Je kunt ze heel gemakkelijk afborstelen na het rijden en ik heb ze ook al een keer in de wasmachine gedaan. Ze blijven heel mooi! Echt een aanrader!
tinkerXXlufX schreef:ok bedankt, ik zat hier tussen te twijfelen omdat ik dacht dat gewoone peesjes aan de voorkant open zijn, dus ik dacht dat ze dan eigenlijk niet echt holpen.
nu heb ik dit aan mijn instructriese(of hoe ik het ook moet schrijven) gevraagt, en die zei dat aan de voorkant geen pees zit, dus die niet beschermt hoeft te worden.
deschels schreef:Lieke_Ulfer schreef:Ik heb de 3-in-1-beschermers van de paardendrogist, merk USG, die zijn fantastisch! Kosten € 49,50 per paar en zijn gemaakt van breathopren (ademend). Je kunt ze heel gemakkelijk afborstelen na het rijden en ik heb ze ook al een keer in de wasmachine gedaan. Ze blijven heel mooi! Echt een aanrader!
die heb ik ook gehad en ik vond ze rampzalig... de klitteband was veel te sterk en ik vond ze al snel lelijk worden...
Nee doe mij maar normale peesbeschermers 10x sneller met aan en uitdoen.