Als je via Ebay naar Scapa zoekt, kom je bij een franstalige verkoper uit, die ook foto's heeft van de nieuwe dekjes. Ik vind ze mooi, maar je moet er maar net van houden. Ze vallen inderdaad erg op, die oude vind ik stijlvoller.
Ik denk dat de glans in het echt wel meevalt. Het klitteband bij de singel is wel echt een uitkomst! In een blaadje van de Horselover dat tijdje terug bij de Bit zat, staan trouwens ook foto's van de collectie.
Zo op de site vind ik ze ook niet echt supermooi, maar als je ze in het echt ziet dan ben je verkocht!!! Een vriendin van mij had een nieuw scapa dekje voor dr verjaardag gekregen en ik vind m echt supergaaf! Hij was turquoise met een lichtblauwe rand en inderdaad die grote 3 op de ene kant. Maar op de site vallen ze dus errug tegen!!! In het echt zijn ze echt te mooi En die 3 moet dan zeker niet kleiner, dan haalt het het effect weg denk ik zo!
Ik heb het blauwe dekje! Vind m echt supergaaf en hij is ook fijn om te gebruiken zeg maar. En zit een schoftvorming in t dekje en blijft zo super liggen.
Ik heb het blauwe dekje! Vind m echt supergaaf en hij is ook fijn om te gebruiken zeg maar. En zit een schoftvorming in t dekje en blijft zo super liggen.
Waar heb je gekocht? Hoeveel kosste die? Heb je fotos?