Scum schreef:Mijn paard is 1.83 met een ontzettende hoge schoft. Het enige dressuurzadel dat paste was een KN.
Een zadel op maat maken daar begin ik niet aan. Als ik het paard ooit door wil verkopen en de nieuwe koper wil het zadel niet hebben dan zit ik ermee te kijken.
Hey, toevallig, heb nu een KN Symphonie meegenomen en die lijkt te passen, hoewel hij wel een beetje hoog ligt vind ik. De zadelmaker heeft pas volgende week tijd maar mocht het zadel wel vast meenemen. Volgende week komt hij kijken om te zien of het echt goed ligt.
Wat me trouwens wel opvalt, er was een verkoper van een andere zaak toevallig bij ons op stal en die wilde wel even kijken of hij het vond passen en hij vond het wat smal. Later komt nog iemand kijken die ook ervaring heeft met zadels ed. en die vond het prima liggen. Ik ben heel benieuwd wat de verkopen volgende week van het zadel vind, hoe het ligt. Ik heb het idee dat ze allemaal ook wel een beetje hun eigen "ding" hebben waar ze naar kijken? Hebben jullie die ervaring ook?
Laatst bijgewerkt door Odeale op 24-10-06 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt