Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zijn erg fijn en lekker dik ook. Ze nemen ook goed het zweet op.. Kortom ik ben er blij mee 
en blijft dan ook goed op zijn plek (anky dus niet)
BrankaZ schreef:Ik heb de violette pad van HH en heb ook een imitatie Anky pad. De HH is dunner en zoals gezegd lijkt de bovenkant vochtig te worden als het paard flink zweet.
. Dat valt gewoon niet te voorkomen. CCCCorine schreef:BrankaZ schreef:Ik heb de violette pad van HH en heb ook een imitatie Anky pad. De HH is dunner en zoals gezegd lijkt de bovenkant vochtig te worden als het paard flink zweet.
De Ankypads en imitatie Ankypads worden ook aan de buitenkant nat als het paard flink zweet hoor. Dat valt gewoon niet te voorkomen.
(bruine stipjes
)
nemen goed zweet op goeie pasvorm (Y)
Dabo schreef:Ik heb de peach ook, en hij blijft super goed onder mijn zadel liggen.
Alleen nu heb ik hem een paar keer gewassen, en er lijken aan de ene kant wel allemaal bultjes op te komen..? Iemand anders die dat ook heeft?
Die bultjes was bij mij ook zeg! Werd gewoon steeds erger, onder het zadel kon je het niet zien alleen als je echt dichtbij gaat staan maar wel zonde!