Ik hoor het graag,,,

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Merovech is zeker geen zadelmarkt. Het is een B-merk. 1 van de goedkopere B-merken (prijs 500-600 euro). Het is Tjechisch geloof ik.
Zijn leuke zadels voor het geld.
Ik zou eerder voor Zaldi gaan. Of JC.
germie schreef:Ik heb dus zelf een Zaldi Oro. Zadel moet je wel echt inrijden. Maar verder vind ik het een fijn zadel.
Kentaur vind ik de pasvorm minder van. Ik heb het idee dat de zadels meestal te smal zijn. Dit had ik toen ik een dressuurzadel zocht.
Merovech is ook niet verkeerd, maar het zwakke punt zijn de stoten. Hou er rekening mee dat je die na enkele maanden al moet vervangen. Dit heb ik bij een aantal nieuwe dressuurzadels gezien. Verder zijn dit ook zeker goede zadels en waar voor het geld dat je ervoor betaalt. Ze slijten niet erg snel.
Merovech is goedkoper dan Kentaur en Zaldi. Zaldi zit rond de 850 (ik weet de exacte prijs niet, volgens mij verschilt dit per winkel). Kentaur zit ook rond de 800-850. En Merovech is dus goedkoper (500-600 euro).
Snoevie schreef:de site aan t begint van dit topic,is dat dé zadelmarkt waar altijd zo negatief over gesproken word?volgens mij zijn het geen 2de hansjes
Snoevie schreef:neenee dat snap ik,maar ik begrijp uit veel topics dat mensen zadels van zadelmarkt 2de hands kopen,dus ik dacht dat ze ook alleen 2de hands zadels aanboden.
ik hoor trouwens dat een vriendin een merovech heeft,maar die heeft er tot nu toe veel plezier van,is erg netjes na intensief gebruik
Snoevie schreef:ik hoor trouwens dat een vriendin een merovech heeft,maar die heeft er tot nu toe veel plezier van,is erg netjes na intensief gebruik