complete wedstrijdset van budgetruitersport. Wie heeft hem?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Silence

complete wedstrijdset van budgetruitersport. Wie heeft hem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-06 10:05

Hallo bokkers,

Op de site van budgetruitersport kwam ik een complete wedstrijdset tegen voor €80.
Omdat ik nog niet zeker weet of wedstrijden iets voor mij zijn (denk het wel maar om nu meteen een dure outfit aan te schaffen zie ik nog niet zitten) ben ik erover aan het denken deze set te kopen.

Heeft iemand van jullie ervaring met deze set.
Hoe is de kwaliteit en kan ik er toch wel even mee doen?

Bij deze de link

http://www.budgetruitersport.nl/index.p ... cts_id=120

Alvast bedankt.

Zesiram

Re: complete wedstrijdset van budgetruitersport. Wie heeft h

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 10:10

Ik heb die set aangeschaft, ooit eens als reserve ( wel handig als je meerdere rubrieken per dag hebt ). Ondertussen is mijn Pikeurjasje helemaal naar de filistijnen en rijd ik eigenlijk al weer een tijdje in dit HH-setje.
Het jasje is niet zo mooi als een duurder jasje, maar voor de rest geen problemen. Hij kan gewoon in de was op 40 graden, dus dat is ideaal. De plastron paste mij niet, veel te groot, die heb ik weggegooid.
De blouse en broek zijn gewoon o.k., geen superkwaliteit, maar rijd er nu al weer even mee. De broek heeft van die nep-stukken op de knieën, die krijg ik niet meer schoon, maar dat zie je toch niet als je op je zadel zit. Hij schijnt wel door, en niet zo'n beetje ook Bloos
Ik ben uiteindelijk best tevreden, maar ga, als ik weer officieel ga starten, wel wat mooiere spullen kopen, vooral een betere broek.

Liedje

Re: complete wedstrijdset van budgetruitersport. Wie heeft h

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 10:39

Ik heb ook zo'n goedkope doorschijnende witte broek gehad.. is niet fijn hoor Haha! Ik denk dat je dan beter voor een aparte rijbroek kan gaan en jasje ook Lachen Het zal niet zo heel veel schelen denk ik Lachen