DHH-hoofdstel, wie kent dit merk???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Divine

DHH-hoofdstel, wie kent dit merk???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-06 17:12

Hoi,

Ik kan via internet een (donkerrood) leren hoofdstel kopen, van het merk DHH. Wie kent dit merk, en kan er meer over vertellen? Kwaliteit (met welk bekend merk vergelijkbaar) en eventueel een richtprijs?

Destinietje

Re: DHH-hoofdstel, wie kent dit merk???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 00:58

Wij verkopen het merk ook in de winkel waar ik werk. Het is een tamelijk goedkoop merk, maar bji mijn weten opzich wel redelijke kwaliteit. Maar absoluut geen passier, stubben en dergelijke. En het ligt er helemaal aan welk hoofdstel het om gaat, maar wij hebben ook donkerrode hoofdstellen ervan hangen, met simpele gecombineerde neusriem, en die zijn geloof ik zo uit mijn hoofd rond de 30 E.

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 02:46

ik heb een hoofdstel van dhh. Ben er erg goed over te spreken moet ik zeggen. Heb er een met een frontriem en neusriem met strass-steentjes. ik ben nu niet thuis maar ik kan je wel foto's sturen.
xxx Lindsey

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 13:07

Kijk, dát is nuttige info. Dank jullie wel!
Zoek een rood hoofdstel voor mijn schimmel (jaja, Sinterklaas is weer in aantocht), en zag dit hoofdstel op internet. Maar, het is te ver weg om even te gaan kijken. Het is een simpel hoofdstel met gecombineerde neusriem. Als ze dan nieuw ongeveer 30 euro kosten, vind ik de prijs die zij vragen (45 euro) wel erg veel. Ik kijk gewoon nog even verder!

Bedankt!

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 13:46

Wat voor rood zoek je?

Er zijn best veel internetshops die het hebbben Lachen

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-06 19:58

Hihi, "Sinterklaas-rood"! Niet vuurtoren-rood, iets donkerder. Maar ook weer geen bordeaux (lastig he Haha! ). Heb bij een zaak in Apeldoorn wel een rode zien hangen, een soort kunststof, met kunstleer er onder. Die was ook wel mooi, maar ik heb liever leer. Heb je misschien links naar sites?

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:56

Ik heb voor mijn DHH hoofdstel ook rond de 45 euro betaald. ben ook te spreken over dit hoofdstel/\.