Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:Weinig kniewrong? Ik heb ook een KN gehad, maar vind de wrong bij de Prestige dikker dan bij de KN.
Toke schreef:Heb nu een Doge meegekregen in de ruitershop om te proberen, de Top Dressage was momenteel nog uitgeleend. Zadel lag goed, en zat fijn, maar is eigenlijk wel boven mijn budget. Heb er ook maar even opgezeten, want mijn paardje had een wondje op haar achterbeen dat wat opgelopen is, en was dus niet 100% zuiver...
De vrijdag de 13e komt bij mij allemaal in de dagen die daarop volgen.
nadina schreef:Ik rij d op een prestige topdressage en vind het een geweldig zadel! Het enige (grote!) nadeel is dat hij nu, na 5 jaar gebruikt te zijn, scheurt op de naden op het zitvlak. Reperatie kost 300 tot 600 euro. Ik heb n.a.v. een topic hierover gehoord dat dit bij deze zadels vaker voorkomt. Zou voo rmij reden zijn om een ander zadel te nemen, ondanks dat dit zadel heerlijk zit en op veel paarden goed ligt.
Remember schreef:nadina schreef:Ik rij d op een prestige topdressage en vind het een geweldig zadel! Het enige (grote!) nadeel is dat hij nu, na 5 jaar gebruikt te zijn, scheurt op de naden op het zitvlak. Reperatie kost 300 tot 600 euro. Ik heb n.a.v. een topic hierover gehoord dat dit bij deze zadels vaker voorkomt. Zou voo rmij reden zijn om een ander zadel te nemen, ondanks dat dit zadel heerlijk zit en op veel paarden goed ligt.
Bij mij begint ie daar ook idd een beetje door te slijten, maar dat zadel is al 11 jaar oud en altijd gebruikt voor meerdere paarden op een dag. Een aantal jaar zelfs een stuk of 5 (dressuurstal). Bij mij valt dit onder 'normale' slijtage hoor
Toke schreef:Oei, dat is wat minder...
heb je foto's van hoe je zadel er nu uitziet? Stuur je het niet terug naar Prestige, want zoiets zou toch niet mogen?