Kan het kwaad als een uitrijdeken gedeeltelijk onder je zadel zit?? Ik heb wel eens gehoord dat als de vulling van je zadel 'klontert' er dan rugklachten kunnen ontstaan. Door een uitrijdeken zit er dan toch ook een "rand' extra onder je zadel???
Ga er ook mee op buitenrit in de winter. Het is ongeveer 20 min. stappen tot het bos cq strand en hij staat onder een deken, dus dan koelt hij te veel af. Als ik in de bak rijd, klopt het wel wat je zegt.
Ik heb de bucas riding rug en als je op de foto's kijkt op de site van de paardendrogist, dan zie je dat hij daar onder het zadel ligt. Is trouwens wel bij meer uitrijdekens hoor.....
hmm.. ik weet eigenlijk niet zo goed. Miss. de verkoper eens vragen? Je zou ook met een 'andere' deken kunnen gaan rijden die je over het zadel heenlegt.
Ik heb het bij die van mij soms ook, de opening voor het zadel is net te krap... Dus hij zit of met de rand onder het zadel of er heel raar overheen, als een tentje... en dat is toch echt de goede maat...
Ik heb er ook een maar ik denk dat die iets te groot is want zit niet zo mooi,, maar ik gebruik hem tog niet vaak dus maak niej uit. En wat vinden jullllie beter, fleece of nylon ofzoiets????
ik zadel gewoon op en doe mijn zweetdeken op singel op het grootst bilriemen eraf en borstsluiting op groot. Of los. dan zit ik ook zacht, 10min dan toch