Ik heb een dressuur zadel probleem. Ik heb een chamberlain inverness, ipc niks mee aan de hand behalve dat ik er een twee weken geleden achter ben gekomen dat die schuifd van links naar rechts. Ik ben er naar de winkel mee geweest ik kon hem ruilen tegen een wintec 500 cair, alleen in mijn oude zadel zat ik veel beter, en dat is belangrijk met mijn gewicht. Ze hadden toen in de winkel gezegt dat waarschijnlijk mijn probleem opgelost zou zijn als ik de kussens op zou vullen. dat heb ik dus laten doen, en ik heb gisteren mijn zadel opgehaalt. vandaar ermee gaan rijden. Gewoon erop gelegt, en naar een tijdje rijden lag het zadel helemaal naar rechts. Zonder de singel los te maken geprobeert weer een beetje naar links te krijgen. Maar dat lukte niet.
Nou is mijn vraag. Kan het zo zijn dat ik het zadel er een beetje schuin al heb opgelegt? maar dat het zadel nu wel goed ligt? Omdat ik hem dus niet meer recht kreeg, wat we eerst wel gewoon konden doen als we al een beetje de andere kant op hingen???
Miss rare vraag maar wie weet dit??