Hallo ik ben helemaal weg van de kentaur zadels. Nu hebben ze bij de dierenspeciaal zaak hier in de buurt een mooie wijnrode set van kentaur. Omdat ik al genoeg gezeur heb gehad met zadels wil ik wel zeker weten dat ik een goede koop doe.
Wie heeft hier ervaring met kentaur zadels en dan specifiek de wijnrode (oxford) kleur.
Je hoeft niet te reageren met betrekking tot de levertijd van kentaur want daar ben ik mee bekend.
ik heb niet de wijnrode kleur gehad, maar de negrokleur, de kastanjebruine was dat. Prima zadel voor een prima prijs. Op marktplaats staat ook zo'n wijnrode set te koop, misschien diegene eens mailen voor ervaringen??
ik heb onlangs een kentaur gekocht (ben er heel tevreden over), wel gewoon zwart, alhoewel ik de bruin en rode kleur heel mooi vond, alleen die waren toen niet binnen en ik vreesde dat ik die kleuren een beetje gauw beu zou worden en het past ook totaal niet op mn paard (een zweetvos)
ik heb een zwarte kentaur, dressuurmodel. heb hem tegelijk met mn pony gekocht. ik denk dat ie nu dan zo'n acht jaar oud moet zijn maar hij is nog helemaal heel en ziet er ook nog netjes uit. vind het wel een fijn zadel, heb er een keer 30 km mee gereden en nog geen zadelpijn .
het zadel wat ik graag wil hebben is inclusief bijbehorend hoofdstel en singel € 900,- Ik heb diegeen van marktplaats al gemaild voor een foto dat hij op haar paard ligt. En dan nog iemand vinden die in mijn zadel gei"nteresseerd is.. een euroriding jade.
Ja idd de normale zadels van kentaur liggen rond die prijs. Maar zoals ik al zei dit is een set van het zadel, bijbehorend hoofdstel en leren singel allemaal in dezelfde kleur.