Mondhoek open door kneveltrens

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Mondhoek open door kneveltrens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 17:11

Was ik nou juist zo blij dat ik een goed bit heb. Maakt het paard van mijn mond open. Heb een kneveltrens, er zit klein sneetje in mondhoek van paard. Heb van dat ontsmetting spul erop gesmeerd zodat geen bacteriën enzo bij komen. en morgen gelijk maar ander bitje in. Ik had hem niet te strak. want als ik hem losser deed was het bitje echt te los. en ik hoef niet te horen aub dat ik hard in de mond trek. dat valt reeeuze mee!

Hoe kan ik dit oplossen? en meer mensen met dit probleem?

Naomi21

Re: Mondhoek open door kneveltrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 17:46

Zitten er geen scherpe randjes aan je bitje?
Kan dat t bit aan de randen van t bit is gaan slijten en daar net wat scherps zit? Lachen

Zou morgen nog geen ander bit indoen, denk dat de kans dan toch nog groot is dat je t wondje openhaalt, zal n paar daagjes nodig hebben om helemaal te genezen Lachen .

Floress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:22

Ja, ik ga mee in de post boven mij. Morgen niet rijden. Eens die mondhoek heeft opengelegen, kan je dit opnieuw aan de hand krijgen, sneller als anders. Je moet de wonde goed laten genezen want voor je paard is het verre van aangenaam om een ander bit op die wonde te krijgen. En niet meer met je kneveltrens rijden, er zal inderdaad wel een scherp kantje aan zijn.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 20:40

Er zit geen wond in, er is geen bloed. Het is enkel een stukje vel dat wat dunner is geworden in vorm van sneetje. Het was niet open. Heb het ingesmeerd, zal even kijken hoe het er morgen uit ziet. Als het open is ga ik zeker niet rijden. Het is trouwens niet zichtbaar. alleen als je echt ín de mondhoek kijkt.

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 21:22

Karoliefje_ schreef:
Er zit geen wond in, er is geen bloed. Het is enkel een stukje vel dat wat dunner is geworden in vorm van sneetje. Het was niet open. Heb het ingesmeerd, zal even kijken hoe het er morgen uit ziet. Als het open is ga ik zeker niet rijden. Het is trouwens niet zichtbaar. alleen als je echt ín de mondhoek kijkt.

Ik denk niet dat het erg is, gewoon een velletje ertussen of dergelijk? Probeer eerst een paar keer weer met een ander bit, chek je bit even goed. en probeer dan nog ff ene keertje.
(Heb nieuwe account jaaahaaa Tong uitsteken, dat andere was zo dom)

X

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-06 15:42

Denk het ook vivian Lachen

Ik rij nu op ander bit. ze loopt nu beter omdat dat andere bit waarschijnlijk gewoon zeer deed.

CaroR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:50

Ik rijd ook met een Kneveltrens en ik heb dat Spleetje ook , bij mij was er geen bloed ofzo te zien .. Ik heb nu zo'n 1.5 week gewacht en nu heb ik een ander bit

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 17:40

Heb je deze:

Afbeelding

of deze:

Afbeelding

De bovenste is gladder afgewerkt, misschien is dat een oplossing? Werkt wel wat sterker in doordat hij breder is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 17:41

Of is hij te klein?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 17:42

hmzzz een kneveltrens vind ik juist een fijn bit omdat je er zoveel minder druk op hoeft te leggen..

misschien zit er inderdaad een haakje aan het bit.........