Singelhoes bij schuurplekken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RodeoStez

Singelhoes bij schuurplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 20:28

Hallo, ik zit er over te denken om een singelhoes van nep bont aan te schaffen, omdat mij paardje nogal ruim in dr vel zit, en daardoor schuurplekken krijgt aan beide kanten net achter het been. wat vinden jullie hiervan? -xx- RS

_Margarita_

Re: Singelhoes bij schuurplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 23:54

ik heb dat dus ook, heb nu een bontje aangeschaft, en vandaag voor het eerst opgehad, moet zeggen dat het hielp. het is voor mij een tussen oplossing ik wil namelijk de volgende singel. Helaas is die er pas begin november

Afbeelding

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 23:56

Dat had mijn merrie dus ook ineens, vlak achter de voorbenen.

Ik heb ook zo'n nepbonte singelhoes gekocht en rij er sinds twee weken mee. Geen schuurplekje meer, er zit zelfs alweer haar op!

Zeker doen dus!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-06 23:58

Mijn vorige paard had daar ook steeds last van vooral inde zomer wanneer z'n vacht nog dunner was, met een bontje om de singel was dit zo goed als weg, wat wel hielp was in een keer zo ver mogelijk aansingelen ipv in meerdere keren zodat de singel vrijwel niet meer kan verschuiven, succes Haha!

edit: ik heb ookwel eens wat gehoord over die extra brede singels van neopreen maar heb dat zelf nooit uitgeprobeerd.

RodeoStez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-06 17:33

Nou, dat 1 keer aansingelen is bij mijn paardje geen oplossing, want ze zet dr buik lekker uit zodat ik hem vaak al met moeite op het 1e gaatje kan krijgen Tong uitsteken Heb het vandaag met de eigenaresse van mn paardje dr over gehad, en zij is dr ook voor! Dus even zo'n dinkie aanschaffen!