hallo, nu heeft mijn pasard schuurplekken van haar peeskappen : niet omdat er zand of iets dergelijks tussen zit maar ze heeft kale plekken van de kappen zelf, dit zijn norton's die ik gebruik. nu heb ik van de week de eskadron croos peeskappen gerbuikt, ook deze schuurde de boel nog kaler. nu ben ik op zoek naar een oplossing : aangezien dit geen gezaicht is en absoluut geen fijn gevoel voor haar geeft! ik heb al gedacht aan de 3 in 1 beschermers maar die vind ik niet fijn in gebruik. wie o wie heeft een oplossing voor haar! liefs Iris.
Zachte lapjes onder kappen doen? Bij mijn paard werd voor het scannen ivm een peesblessure het onderbeen kaal geschoren, dat is dan ook zo kwetsbaar. Totdat de vacht weer was aangegroeid deed ik er dan lappen onder. Ik gebruikte er Zeeman-dweiltjes voor, beetje op maat knippen, dubbelgevouwen er onder. Werkte goed. En voor maar 70 cent per twee of zo, de kosten zijn het niet. Kun je altijd proberen.
Nee, bij ons bleven ze goed zitten, als de kappen stevig genoeg zitten. Die Eskadrons zijn fijn, die heb ik ook. En ik deed ze ook onder de BR's. Die lapjes zijn dun, het propt niet of zo. Ik hoop voor je dat het werkt, het is een vervelend probleem. Succes! ben nu weg, zit op mijn werk nl.
ik heb harry's horse peesbeschermers met bont. ideaal, ook zit er nog een neopropene voering bij, die is ook super zacht. bij mijn paard hielp het super. en ze zijn er al voor 35 euro. piafferuitersport.nl