Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MISTRAL94 schreef:Een goede zadelmaker in de hand nemen, mijn persoonlijke ervaringen zijn dat winkels over het algemeen die jarenlange ervaring missen. Misschien is Drunens ruiterhuis een uitzondering, al denk ik dat het daar net als bij al die anderen gaat.
Bestfitzadelservice heb ik geen ervaring mee, ook Harnessmaker niet.
Ik ben zeer te spreken over mijn eigen zadelmaker maar goed deze zit dan ook helemaal in Groningen
germie schreef:En je bent vaak nog goedkoper uit ook. De prijzen van zadels liggen ong. gelijk, maar bij een zadelmaker zit het aanpassen er vaak gratis bij. Dus per saldo ben je goedkoper uit.
Mijn Maestoso is al 2 keer aangepast in een half jaar tijd voor mijn 3-jarige.
germie schreef:En je bent vaak nog goedkoper uit ook. De prijzen van zadels liggen ong. gelijk, maar bij een zadelmaker zit het aanpassen er vaak gratis bij. Dus per saldo ben je goedkoper uit.
Mijn Maestoso is al 2 keer aangepast in een half jaar tijd voor mijn 3-jarige.
MISTRAL94 schreef:Harnessmaker: Kan je sterker vertellen is niet een paar maanden gratis maar inmiddels al 4 jaar![]()
Voordeel is wel dat als jij tevreden klanten hebt mensen ook terug komen voor een 2e of 3e zadel. Wij hebben inmiddels 3 zadels bij hem weg, als er ooit nog een paard zou komen of wat dan ook komt ook het volgende zadel bij hem weg. Zodra hij stopt omdat hij het niet meer kan doen wordt het een grotere uitdaging, dan zullen we naar duitsland moeten om de zadels aan te laten passen. Maar goed ik heb het er voor over
Yvonniej schreef:klopt die blijft kostenloos bijhouden. Jammer dat ie al op leeftijd begint te raken..
Udo2001 schreef:"confectie" zadel of "maat" zadel??? Ik wil een fijn passend zadel, dat lekker zit. Nu is de vraag wat hebben jullie gedaan met de aanschaf van iets nieuws???