Ik heb over het algemeen helemaal geen transportbeschermers, ga echt niet voor elk stukje die dingen omdoen.
Met wedstrijden heeft ze ze wel om, ik heb niet van die hele langen die tot aan de knieen komen, maar ook niet hele korten. Ik heb van BR met 4 klittebanden, weet niet of dat onder kort valt. Mijn pony heeft witte benen, en ik heb ze eigenlijk alleen maar na het wassen om om de witte benen wit te houden. Op de wedstrijd haal ik ze er dan af.
ik gebruik altijd gewoon reisbandages. Waarom staan ze niet in je rijtje ??
Deze vind ik namelijk met goede onderlappen nog altijd de beste bescherming en stevigheid geven. Mijn paard trapt de transportbeschermers af of ze zakken af. Ik vind ze nooit perfect om het been sluiten, welk merk ik ook probeer.En met naast de klep glippen schuiven ze altijd af of stropen ze op. voor mij dus geen transportbeschermers maargewoon bandages.
ik heb lange zachte en heb ze om bij elk stukje. Heb van eigenmerk hypo olympia heten ze volgens mij. Supergoede pasvorm en heb ze al 5 jaar en zijn nog goed na elke keer wassen..
Kan allebei ook? Nim heb ik lange zachte, merk weet ik zo niet maar sluiten prima aan en zakken nooit! Ko heeft kortere omdat ie weigert zn benen te bewegen in lange Maar mijn voorkeur ligt bij lange.
Ik heb ze altijd om. "just in case" Ko komt ook nog eens altijd met veel herrie en heisa er vanaf dus vind ik t wel fijn dat ze wat omhebben