Wie heeft er ervaring met dit soort pads ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sevke schreef:Ik denk nu wel niet dat de pad goed genoeg is om een slecht passend zadel te compenseren, maar in combinatie met een goed zadel vind ik het een fijne pad !![]()
longhorn schreef:sevke schreef:Ik denk nu wel niet dat de pad goed genoeg is om een slecht passend zadel te compenseren, maar in combinatie met een goed zadel vind ik het een fijne pad !![]()
Ik heb zelf een westernstore en zadelmakerij. Ik weet uit ervaring dat pads tot de best verkochte artikelen van een westernstore horen. Alleen: er is niet 1 pad goed genoeg om een slecht zittend zadel te compenseren.
Aangezien mensen het probleem van een slecht zittend zadel het liefst zo goedkoop mogelijk willen oplossen (geheel begrijpelijk overigens) kiest men dan maar voor een ander pad. Indien mensen voor een pad komen is mijn eerste vraag ook altijd; "Is uw huidige pad versleten". Indien ik dan als antwoord krijg iets van "Nee maar mijn huidige pad past niet (te dun/dik)", geef ik altijd aan dat het probleem waarschijnlijk niet in de pad zit maar het zadel.
Er is maar 1 alternatief voor een slecht passend zadel, juist ja; een passend zadel. Vaak komen mensen er ook vanzelf achter op het moment dat ze hun derde, vierde of zelfs nog meer pads hebben gekocht, maar dat is dan wel zonde van het geld.