Please, begrijp een ding.... je moet je zadel niet kwijt zijn als je het laat opvullen. Zulke zaken dienen te gebeuren op lokatie (dus bij je paard) zodat je direct kunt zien en uit kunt proberen of het nadien goed ligt. Tevens kun je dan ook zien wat de zadelmaker doet met je zadel. Er zijn hier op bokt velen die kunnen bevestigen wat voor een een vreemde dingen er gebeuren met zadels die niet bij je paard worden opgevuld.
maar ik hoop dat er meer mensen hierop zullen reageren en je ook kunnen vertellen dat je beter de zadelmaker bij je op stal kunt laten komen.
Ik ben het met Micha eens. Er zijn hele goede zadelmakers die aan huis komen om je zadel op te vullen. Ze maken het zadel gelijk weer helemaal goed passend op de rug van jouw paard of pony. Volgens mij is het helemaal niet duurder dan het opvullen van Divoza. Tenminste, de prijs viel mij 200% mee! (Terwijl je het zadel niet eens kwijt bent en het weer helemaal lekker ligt.) Maar al was het 2x zo duur, dan hadden wij het er ook voor over gehad. Ik ben er hardstikke blij mee!
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 26-09-06 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt
nog even een tip: vraag harnessmaker hier op het boktforum eens voor een afspraak. Ik ben zeer goed over hem te spreken en met mij velen geloof ik hier op het boktforum om zijn zadelcorrecties en aanpassingen.
Een zadel laat je opvullen als het op je paard ligt. Het wordt ter plekke opgevuld en weer gepast of het goed ligt. Een zadel wegbrengen..........no way