Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:Thorowgood werkt met aluminium bomen, Wintec met kunststof bomen.
Ik denk dat jullie zelf wel weten welk materiaal beter is....
katrien214 schreef:Ik rijd ook met een Thorowgood zadel. Het zit heerlijk en ligt goed op mijn paard. Bij mijn zadel zat een gebruiksaanwijzing en daarin staat dat de boom moet inzakken naar 2 a 3 vingers hoogte. Dat is bij mijn zadel gebeurd en het ligt nu perfect. Het is alleen niet te hopen dat het nóg verder inzakt, want dan heb ik een probleem...
Bitch schreef:katrien214 schreef:Ik rijd ook met een Thorowgood zadel. Het zit heerlijk en ligt goed op mijn paard. Bij mijn zadel zat een gebruiksaanwijzing en daarin staat dat de boom moet inzakken naar 2 a 3 vingers hoogte. Dat is bij mijn zadel gebeurd en het ligt nu perfect. Het is alleen niet te hopen dat het nóg verder inzakt, want dan heb ik een probleem...
Vreemd verhaal... Ik geloof heus wel dat het in de gebruiksaanwijzing staat, maar das toch vreemd.
Als ik je verhaal goed lees, paste het zadel eerst niet, maar doordat het zakt, past het nu wel....![]()
Dat de boom inzakt, komt, aannemelijk, door het gebruik van alluminium...
Bitch schreef:Ik geloof het ook wel, hoor! Het verbaast mij eik ook helemaal niets, wat ze er tegenwoordig allemaal bij verzinnen, de onkundige koper, slikt het allemaal, t.a.v. het aankoopbedrag...
Fijn voor je dat het zadel goed ligt! Hopelijk blijft ie ook goed liggen, dan, toch?
Snoevie schreef:thorowgood is een prima zadel voor iets minder geld als een wintec.
vaak(dus niet altijd) gaan de negatieve verhalen over die zadels omdat ze goedkoper zijn en dus zogenaamd automatisch niet goed.
het gaat erom wat het beste op je paardje ligt en wat je zelf het lekkerst vind zitten