ik heb pas een nieuw hoofdstel gekocht van schumacher dat ik eigenlijk liever alleen voor op wedstrijd gebruik.
nu wil ik dus een ander voor erbij kopen voor thuis. er hoeft geen bling bling op te zitten, maar moet wel van goede kwaliteit zijn en een brede neusriem hebben. het liefst zou ik gewoon dezelfde weer kopen maar heb niet zo heel veel zin om weer 350,- neer te leggen. ik zoek iets tussen de 100,- tot 200,-
namelijk: -de dobert stallmeister, -de passier Aries (dezelfde als de gimimi maar dan zonder bling bling) -een imperialriding, -een anky. -een cavallo, -een stubben DR,
graag nog meer sugesties of ervaringen met deze bovengenoemde.
Ik heb sinds een paar weken een IR, gewone simpele met aansnoerneusriem en verder gewoon zwart, ik vind het tot nu toe een fijn hoofdstel met lekker soepel leer.
eh ik werk in een ruitersportzaak, ik kan ongeveer uit alles kiezen wat er is, mare ik kan gewoon niet kiezen. puur luxe probleem dus
ohhhhh weet ik veel hihi sorry! Nouja, sterkte ermee dan hihi
ps, waarom maak je geen hyperlink van dat adres van je site... toch veel handiger als mensen er op kunnen klikken? selecteren, kopieeren en plakken in een browser is voor veel mensen al gauw teveel werk...