Wie heeft em, en wie heeft er toevallig ook al foto's van op zijn/haar paard? Ik ben op slag verliefd, maar wil hem graag eerst op een paard zien (met eventuele op- of aanmerkingen.) voordat ik em aanschaf. (en de mijne is helaas nog niet zo gewillig..)
Ben normaal dol op dekjes maar deze vind ik niet erg mooi... Persoonlijk lijkt hij mij nogal glad onder het zadel maar goed, ik heb er dus geen ervaring mee.
Er zijn al topics over geweest, het schijnt wel mee te vallen met het schuiven onder het zadel. Ik wacht met smart op iemand met een foto.. Ik vind em wel chique lijken Maar ja, ik heb over het algemeen nogal een bijzondere smaak.
Ik heb de blauwe, maar ik ben er niet bepaald weg van Na 1 keer rijden gaat eht dekje al heel erg slijten op de plek waar je benen liggen Het blijft verder wel goed onderje zadel liggen. Maar het is een heel apart stofje. Komen gauw haken in en het slijt bijzonder snel
Ik heb hem zelf (gelukkig) niet, maar heb hem wel vast gehad. Ten eerst vind ik ze echt super lelijk, maar dat is ieder zijn eigen smaak. Verder vond ik de stof niet fijn. Kan me haast niet voorstellen dat het goed zweet op neemt, sterk is en goed op het paard ligt.