ik hoop dat er mensen antwoorden want ik wil toch wel met bandages gaan rijden (rij normaal altijd met peesjes) maar ik heb geen onderlappen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mememe schreef:ik weet neit of ik ermee wil gaan rijden.maar ik denk het zelf neit.peesjes zijn wel goed maar ik ben altijd zo bang dat ze losraken.hetzelfde met bandages.en ik ben niet superrijk als ik de peesjes en kogelbeschermers wil kopen.moet ik al 10 weken sparen om ze te kopen.en dan heb ik het over deze peesjes en kogelbeschermers.
sommigen zeggen dat ze wel goed zijn en sommigen niet.dus ik weet niet of ze goed zijn of niet.
gebruik jij voor longeren alleen peesjes of ook kogelbechermers?
ik ben neit rijk ik krijg maar 3.50 per week dus ik kan eigenlijk nauwelijks wat kopen wat ik wil.
het was gewoon een vraagje.maarja laat ook maar zitten.
mememe schreef:mijn pony tikt een heel klein beetje.maar ze heeft zich nog nooit pijn gedaan.ik zal inderdaad op marktplaats gaan zoeken of ze daar hebben.
Sannum schreef:Maar ze zegt dat ze geen geld heeft voor BR. zoals ik al zei, zijn er ook genoeg onbekende, goedkope, of 2e handse peesbeschermers die perfect functioneren