Zeer luxe neoprene beenbeschermer ontwikkeld voor de dressuursport. Beschermer is vervaardigd van 6 mm neoprene met 'Air'-perforatie. De beschermers voor de voorbenen zijn voorzien van vier straps met reflecterende pullers, de beschermers voor de achterbenen met vijf straps. Kleur zwart, maten Cob en Full. 332.1275 Voorbenen. 332.1276 Achterbenen. Leverbaar vanaf juni in uw ruitersportspeciaalzaak.
Wat vinden jullie hiervan? Zijn ze fijn? Waar zijn ze eigenlijk te koop?
Ik heb alleen ervaring met de onderste. Ik vond het eerlijk gezegd echt ondingen De pasvorm was niet ideaal, en het klitteband was echt TE sterk, je kreeg de beschermers echt niet af met 1 hand En dat werd na een paar weken gebruiken en wassen niet beter
Als je een paard hebt met dunne benen, dan zou ik iig niet voor de onderste gaan
Ik vindt die 3 in 1's zo ie zo niet prettig !! Met eraf halen is het erg veel werk, kan je net zo goed bandageren. Ik vraag me ook af of het meer toegevoegde waarde heeft als een beesbeschermer.
Goh, ziet er wel bijzonder uit met die twee stroken klitteband aan de voorkant. Heb geen idee wat ik me voor moet stellen bij dat Air?? Ik gebruik die onderste beschermers al jaren voor de cross en die bevallen me super! Ze beschermen namelijk het hele been en met een springschoen eronder is het hele onderbeen beschermd. Daarnaast ondersteunt het de diepe buigpees en dat is in de cross ook geen overbodige luxe. Dat je ze zo moeilijk afkrijgt vind ik alleen maar een groot voordeel, ze blijven namelijk super zitten, ook als je ermee door het water rijdt!
ik heb ook alleen ervaring met de onderste en ik vond ze ook een ramp, een hele klus om ze om te krijgen met die oersterke klitteband en nog erger was het om ze weer uit te krijgen. Paar keer wassen en ze waren echt lelijk...
ik ben blij dat er meer mensen zijn die het klitteband te sterk vinden
Ik denk dat je toch het beste voor een BR beschermer kunt gaan, die zitten ongeveer in dezelfde prijsklasse. Ook Eskadron heeft een soort van 3in1 beschermer
ik heb ook alleen ervaring met die ondersten, en ik vond ze ook niet echt fijn, net zoals die anderen al hadden gezegt: je krijgt ze bijna niet los en volgens mij hebben bandages ook net zoveel effect..
Ook weer wat info rijker. Was ook stilletjes aan aan het uitkijken en denk dat ik ook voor die Eskadrons ga. Liever wat meer betalen aan iets degelijks.
Ik heb de bovenste, en ze bevallen mij heel goed hoor! Klittenband losmaken is een kwestie van 'tijd'. In het begin is het klittenband wat 'stroef' zodat het snel terug vastplakt aan de beschermer. Maar daar krijg je handigheid in